Levent Mercan itirafları

Bu blog itiraf blogudur... En sevdiğim yanı Google'a ait olmasıdır. Kısa sürede Google'da Levent Mercan yazıldığında ilk sıralarda çıkacak olmasına çok seviniyorum.

Ben özellikle Twitter sitesinde, insanlara  kendimi Ulusalcı gibi tanıttım. Güçsüz ve transeksüel eğilimli biri olduğumu itiraf ediyorum. Cem Akkılıç isimli, Türkiye'nin en çok takip edilen blog yazarına çattığım için, hakkımdaki gerçekler ortaya nasıl olsa çıkacak diye yazmaya, gerçekleri söylemeye karar verdim.

Körfez Haber isimli sitenin yazarı olmadığımı kanıtladığı için bir anlamda Cem Akkılıç'a borçlu hissediyorum kendimi.

Zaten o Körfez Haber'de yazar olsam, Twitter'da Ulusalcıları karalamak için açtığım Twitter hesabımın linki olurdu. Ama yok işte. Çünkü yazar değilim.

Bundan sonra devamlı olarak bu sayfamda gerçekleri anlatmaya devam edeceğim. Sakın bana noldu da döndün Edremit ibnesi demeyin...

İşte Twitter hesap linkim...

Levent Mercan
Twitter @korfezhaber



 Bu eski karım... Bende ki değişimlerden sonra İmama kaçtı.




Ortada duran yengem. Ahh işte gavur icadı fotoğraf makinelerinin azizliğine uğramış...

5 yorum:

piyanist dedi ki...

Küçük şeylerden keyif alabilmek...
Lüks şeyler yerine zarafet aramak...
Saygı istemek yerine değerli olmak...
Zengin olmak yerine muhtaç olmamak...
Sıkı çalışmak, sessizce düşünmek
ve dürüst konuşmak...
Yıldızları, kuşları, kelebekleri ve bilgeleri, açık kalple dinlemek...
İşte benim senfonim..

piyanist dedi ki...

Sıkıldım her seyden.. Saçmalıklarla dolu insanlardan, bencilliklerden, menfaatlerden, sahte tebessümlerden.. Sıkıldımmmmmmmm.. Bı gün öyle bı gidicem ki tek yapabileceğiniz bı Fatiha okumak olucak.. O zaman mı anliyacaksiniz aslında bu güne kadar herseyim farkında olduğumu, o zaman mı anliyacaksiniz bensizligin boşluğunu?? Yoksa o zamanda mı yanmayacak yüreğiniz!!

Levent Mercan dedi ki...

ayol sen ne güzel şeyler döktürüyorsun öyle Levent Mercan ablana...ay yerim ben senin tatlı dilini be.

piyanist dedi ki...

Hani SEVDİM SENİ dedin ya.. ! NASIL SEVDİN BENİ.. ? GözLerinLe bakarak mı.. ? Yoksa içinde FIRTINALAR KOPARCASINA mı.. ? Ya da qeLip qeçicimiydi sevqin.. ? ...AkLıma takıLdı da SEN SEVMEK NEDİR BİLİR MİSİN.. ? Çiçeği sever qibi mi sevdin beni.. ? Tuttuğun takım qibimi sahipLendin.. ? İçtiğin su qibi, OLMAZSA OLMAZIN MIYDIM Yoksa.. ? Sahi sevmeyi biLiyor musun.. ? Peki BEN; NASIL SEVDİM SENİ.. Onu ......biLiyor musun.. ? ANNEMİN BENİ SEVDİĞİ GİBİ üstüne titreyerekk.. Canın her yandığında AYNI ACIYI HİSSEDEREK.. YokLuğunda HAYATA KÜSEREK.. OLmadığında HERŞEYİN ANLAMINI YİTİRDİĞİNİ DÜŞÜNEREK.. Sen DÜNYAMSIN diyerek.. ! SEVDİM SENİ... ...SEVMEK nedir anLadın mı şimdi..

Levent Mercan dedi ki...

yaz ayol yaz. çok hoşuma gitti. kurban olsun Levent ablan sana.