Ben Levent Mercan

Merhaba canlarım. Ne zamandır yazamadım. Biliyorum özlediniz beni.Bu aralar gözüm hiç birşeyi görmüyor. Twitterda isim değişikliği yaptım. Bunu söyleyim dedim.

Hakkımda homoseksüel olduğum iddiaları yayılmış. Vallahi tillahi yalan. Ben biseksüelim çünkü. TSK'dan bu nedenle kovuldum. Askerlere sulandığım için.. Ay napıyım gıızzzz askerleri görünce dayanamıyordum.  oracıkta vermek istiyordum. 

Ama beni TSK kovdu. emekli bile etmediler beni. bu yüzden Körfez Haber sitemde generallere ağır hakaretler yazmıştım. nasıl olsa generallere hakaret ettin mi işin kıyak. Yazılarım hala duruyor. Ohhh iyi oldu ohhhh. İntikamımı alıyorum generallerden.

Malumunuz Cemil İpekçi ile tanıştım. Edremitte sıkılınca Cemilin yanına kaçtım. İlk yazımda Cemilciğimi anlatacağım size. Hadi bay gene yazarım.

Levent Mercan
Takip edin anacım

@AnadoluHaberOrg

https://twitter.com/#!/AnadoluHaberOrg

Bu aralar biraz AKP'ye yalamalık yapacağım. Allah-kitap konularına gireceğim Twitterda. siz anladınız...

 Türban konusundaki düşüncelerimi zaten biliyorsunuz İslamın bir emridir türban.



Hiç yorum yok: