Cem Akkılıç şerefsizi diyen soysuzlara…


Bir süre sanal alemde Cem Akkılıç’a ben de hakaretler savuruyordum. Öyle ki, Takunya Libidocusu.net isimli dandik siteyi kurup, Cem Akkılıç’a iftiralar savurdum. Piyasada çok dolanan bir MONTAJ TÜRBANLI fotoğrafını sanki Cem Akkılıç yayınlamış gibi onun üzerine iftira attım. Halbuki Cem’in montaj resimlere ihtiyacı yoktu. Çünkü sokaklar zaten seksi türbanlı kaynıyordu.

Cem Akkılıç şerefsizi diyen soysuzlara gelirsek; onlarda zerre kadar yürek yok. Mesela Murat Kemer isminde bir zibidi ha babam fake bloglar açarak hakaretler savurur. Cem Akkılıç şerefsizi diye başlıklar açar. Zaten Murat Kemer’in ne olduğu artık google’da ismini yazınca ortaya çıkıyor. Türban fotoğrafları arayanlar Google’da MURAT KEMER yazıp, görsellerde aratıyorlar. Karşılarına binlerce cevher çıkıyor.

En sonunda foyam ortaya çıkınca; pes ettim ve iftiralar salladığım Takunya Libidocusu.net sitesini kapattım. Zaten taklitçilik ile insanlar bana gülmeye başlamışlardı. Parasız ve yolsuz kalınca Anadolu Haber.org sitemi beleşe vermek istedim ama alan bile çıkmadı.

Cem Akkılıç'ın öldürücü, kanıtlı ve belgeli yazıları karşısında hiç sanşım yoktu.

Şimdi buradan İslamcı yobazlara sesleniyorum. Cem Akkılıç kadar yüreğiniz varsa gerçek isimlerinizle çıkın ortaya. Cem Akkılıç şerefsizi diye başlıklar atıp, Türkiye’nin en çok okunan blogcusunu karalamazsınız.

Aptal herifler ALEXA.COM diye bir site var. Oradan her sitenin reytingine bakarak, Cem Akkılıç şerefsizi dediğiniz adamın ne kadar çok okunduğunu görebilirsiniz.

Bacılarınıza türban takıyorsunuz, parklara salıyorsunuz. Cem Akkılıç şerefsizi dediğiniz adam ise sizlerin iki yüzlülüğünüzü burada  belgeleriyle ortaya seriyor.

Adamın sitesini milyonlarca kişi ziyaret etmiş. Değil Türkiye’de dünyada bile o kadar ziyaret edilen Google bloğu henüz yok.

Cem Akkılıç şerefsizi diyen soysuzlara, hodri meydan diyorum. Yüz gram erkekliğiniz varsa gerçek isim ve soyadlarınızla piyasaya çıkın. Pısmayın, korkmayın avanak dinciler.

Sadece Türkiye'nin rekortmen blogcusu Cem'den değil, daha önce hakaret ettiğim ulusalcı generallerden de bu yazı vasıtasıyla özür diliyorum. TSK'dan dincilik yaptığım için kovulmanın acısını generallere hakaret ederek çıkartmaya çalışmıştım.

Levent Mercan

* * * * * 





4 yorum:

Adsız dedi ki...

usta bu Cem Akkılıç dincileri harbi fena tepeliyor... Az bile yapıyor bu şerefsizlere.

Adsız dedi ki...

İslamcılar istedikleri kadar kıçlarını yırtsınlar. sonuç onlar için hüsran olacak. Türkiye cumhuriyeti sonsuza kadar yaşayacaktır.

Levent Mercan dedi ki...

haklısın kardeşim. ben de cem akkılıç sayesinde gerçekleri gördüm. edremit bilir ilk seçimlerde akpeye oy verirdim... hatamı anladım. döndüm yani.

Cem Akkılıç kimdir dedi ki...

dinci piclerin anasını ağlatan cem akkılıç bravo kardeşim. Kafalarını iyi kırıyorsun makarnacı ipnelerin.